Τετάρτη 28 Οκτωβρίου 2009

ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΕΜΕΝΑ??

Αυτη την απορια την ακουω καθε φορα που συνανταω ενα παιδι που μολις επαθε διαβητη.
Ειναι λογικο κ εγω το ρωτουσα.Κοιταξτε απαντηση δεν θα παρετε ποτε,ουτε εγω πηρα..
Αλλα μου εδωσαν να καταλαβω οτι αντι να ρωταω συνεχεια πραγματα που δεν μπορουν να μου απαντηθουν να ψαξω πραγματα που μπορουν να με βοηθησουν..Γιατι λοιπον να αναρωτιομαστε γιατι σε εμενα κ γιατι κ γιατι κ γιατι???? Η απαντηση μου θα ειναι μια "Γιατι κατι δεν πηγε καλα στον οργανισμο μας "!.Αυτο τι σημαινει οτι μια ζωη θα ψαχνουμε το γιατι αντι να ψαχνουμε μεθοδους που να μας βοηθησουν να ζησουμε καλυτερα κ να κανουμε συμμαχο το διαβητη? Μην κουραζετε το μυαλο σας με ασκοπες ερωτησεις που θα σας πληγωνουν...αρπαξτε την ζωη απο τα μαλλια κ καντε το "προβλημα" σας πλεονεκτημα!!!!
Μην αφησετε τον διαβητη να γινει εχθρος σας..αλλα συμμαχος!! Να ακουτε τους γιατρους με προσοχη αλλα ποτε να μην αρκειστε στα λογια τους..ψαξτε μονοι σας ετσι θα τα μαθετε καλυτερα..ζητηστε την βοηθεια αλλων διαβητικων οι οποιοι ζουν το ιδιο "προβλημα" με εσας κ μπορουν να σας απαντησουν σε οτι απορια εχετε βασιζομενοι σε καταστασεις δικες τους..Μην ντρεπεστε για αυτο που εχετε...κ μην φοβαστε...
Ειλικρινα σας το λεω εχω να κανω την ερωτηση "γιατι σε εμενα" πανω απο 5 χρονια..Και να σας πω κ κατι αλλο? Πολλες φορες νιωθω πιο υγειης κ απο τους πραγματικα υγειης ανθρωπους...γιατι το λεω αυτο? γιατι με τις συνεχεις μου εξετασεις, που στην ουσια δεν ειναι τιποτα,μαθαινω καθε τριμηνο τι γινεται στον οργανισμο μου,τι εχω χαμηλο κ τι υψηλο...προσεχω πιο πολυ την υγεια μου κ την εχω ως την μεγαλυτερη αξια που μου εχουν δωσει μετα την οικογενεια...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου