Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2009

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΜΒΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΡΙΠΗ 'Η ΟΧΙ?

Καλησπερα! Εχω καιρο να γραψω λογο αλεπαλληλων υποχρεωσεων...
Οι ανθρωποι που εχουν διαβητη ειναι γνωστο οτι ανηκουν στις ευπαθεις ομαδες...Οποτε η ερωτηση ειναι μια ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ 'Η ΟΧΙ??
Προσωπικα το εμβολιο το εκανα επειδη κ ο γιατρος μου συμφωνησε σε αυτο αλλα κ οι γονεις μου επεμεναν..
Η προσωπικη μου αποψη ειναι οτι αυτη η γριπη ειναι μια απλη γριπη οπως ολες οι αλλες! Δεν πρεπει να μας κυριευσει ο πανικος απλα πρεπει να ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ..
Συμβουλευτητε τον γιατρο σας για το αν θα πρεπει να κανετε το εμβολιο 'η οχι..Ο κυριος προβληματισμος μου ηταν οι παρενεργειες,ειδικα οταν διαβασα για την καταπληξια,δηλαδη παραλυση των μυων..Δεν θα το κρυψω ΤΡΟΜΑΞΑ...κ ακομα δηλαδη το σκεφτομαι..
Οσοι ανηκουν στις ευπαθεις ομαδες καλο θα ηταν να ψαξουν λιγο περισσοτερο για την γριπη κ προπαντως να μην ακουν τα μεσα μαζικης ενημερωσης γιατι ειναι σιγουρο οτι θα πανικοβληθειτε κ πιστεψτε με δεν ειναι υπερ σας αυτο...
Καλο θα ηταν πριν κανετε το εμβολιο ή πριν κανετε οποιαδηποτε κινηση να λυσετε ολες τις αποριες για να ειστε σιγουροι....
Το καθε ειδος γριπης κ η καθε ασθενεια θελουν μεγαλη προσοχη κ πρεπει η ενημερωση να ειναι σωστη κ ατομα εμπιστοσυνης..ΜΗΝ ΑΚΟΥΤΕ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ...ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΜΠΕΡΔΕΥΤΗΤΕ...ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!

1 σχόλιο:

  1. Καλησπέρα

    Το ιστολόγιο σου είναι ακόμη ενεργό; Θα ήθελα να το προσθέσω στο weblog "Σακχαρώδης Διαβήτης Blog" http://blog.diabeteswatch.gr/

    Φιλικά
    www.diabeteswatch.gr - nonprofit medical site about diabetes mellitus - HON code certified

    ΑπάντησηΔιαγραφή