Τετάρτη, 28 Οκτωβρίου 2009

ΠΟΙΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΕΠΙΡΕΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΖΑΧΑΡΟΥ?

Οι παραγοντες που επιρεαζουν το ζαχαρο ειναι πολλοι,δυστυχως ομως δεν μπορουμε να τους αποφυγουμε γιατι ειμαστε ανθρωποι..
Βασικος παραγοντας για ενα καλο ποσοστο ζαχαρου ειναι η καλη διαθεση κ η καλη ψυχολογια! Ναι ειναι μια μεγαλη αληθεια..Παντα ολοι μου ελεγαν να εισαι καλα ,να εισαι παντα χαρουμενη κ να μην στεναχωριεσαι ομως ποτε δεν καταλαβα γιατι μου το ελεγαν.
Περα απο το ενδιαφερον τους για να ειμαι καλα ,σιγα σιγα συνειδητοποιησα οτι παιζει πολυ σημαντικο ρολο στο ζαχαρο μου.
Περασα μια περιοδο γεματη πιεση λογο σχολικων υποχρεωσεων,διαφορων απογοητευσεων κ συγκινησεων και εκει καταλαβα οτι αυτοι που μου ελεγαν να ειμαι καλα ειχαν δικιο.
Παρατηρησα οτι εκεινη την περιοδο το ζαχαρο μου αν κ εκανα τις σωστες μοναδες κ ακολουθουσα πιστα το προγραμμα της διατροφης μου,παρ'ολα αυτα το ζαχαρο μου εκανε τρελα σκαμπανεβασματα...Το μεγαλο μου λαθος ηταν οτι τσατιζομουν ακομα περισσοτερο αντι να προσπαθησω να διορθωσω την κατασταση της υγειας μου..Καποια στιγμη θυμαμαι ειχα μια κουβεντα με τον πατερα μου ο οποιος μου εδωσε να καταλαβω οτι ο διαβητης δεν ειναι μονο ινσουλινη,διατροφη και οι τριμηνες εξετασεις..αλλα οτι ειναι κ θεμα ψυχολογιας
Μετα απο αυτην την κουβεντα προσπαθησα να σταθω παλι στα ποδια μου να γεμισω με ενεργεια κ να μπω παλι σε ενα "προγραμμα" στο οποιο πρωταρχικο ρολο θα ειχε η ανυψωση της ψυχολογιας μου..
Τα αποτελεσματα ηταν εκπληκτικα..!!!!! Πραγματικα δεν το πιστευα..Το ζαχαρο μου ειχε επανελθει στα φυσιολογικα του επιπεδα κ εγω ηδη ημουν ανεβασμενη ψυχολογικα κ γεματη αυτοπεποιθηση..
Ενας αλλος παραγοντας που επιρεαζει την αυξομειωση του ζαχαρου ειναι η ασκηση..οποιαδηποτε ασκηση..Ενα βασικο μυστικο του διαβητη ειναι η γυμναστικη..Ειναι λογικο οταν καθεσαι ολη την μερα στον καναπε κ τρως (ασχετα με την ινσουλινη),κ δεν κανεις τιποτα αλλο εκτος απο αυτο,το ζαχαρο σου μετα τι περιμενεις να κανει? θα τρελαθει οπως κ ο οργανισμος σου γενικοτερα..Αυτο συμβαινει γιατι δεν ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΗΣΕ!!!!!Παιζει πολυ σημαντικο ρολο η ασκηση διοτι βοηθαει στην σωστη λειτουργεια του οργανισμου αλλα κ στην σωστη λειτουργια του ζαχαρου..Κ παλι ΤΟΝΙΖΩ χωρις υπερβολες!!! παντοτε πριν απο καθε ασκηση μετραμε το ζαχαρο μας κ ελεγχουμε τα ποσοστα μας κ πριν κ μετα..Διοτι μετα την ασκηση ειναι λογικο αφου καταναλωθηκε πολυ ενεργεια το ζαχαρο θα αρχισει να πεφτει...οποτε μια ειναι η λυση..ΣΥΧΝΕΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ..δεν ειναι τιποτα απλα πεντε δευτερολεπτα απο τον χρονο μας..
Ενας αλλος μεγαλος παραγοντας ειναι το βαρος...ΤΟ ΑΙΩΝΙΟ ΜΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!!!!!
Ενας διαβητικος καλο θα ηταν να μην αυξομειωνει συνεχεια το βαρος του γιατι οσο απλο κ να φαινεται επιρεαζει απιστευτα την πορεια του ζαχαρου και οχι μονο το ζαχαρο αλλα κ την γλυκοζη του αιματος αλλα κ την ψυχολογια μας...Ειναι καποια πραγματικα βασικα για την υγεια μας και αν δεν θελετε να το δειτε ετσι...κοιταξτε την αλλη πλευρα.Δηλαδη ποτε θα νιωθατε εσεις καλα? ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΚΙΛΑ Κ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ 'Η ΧΩΡΙΣ ΠΕΡΙΤΤΑ ΚΙΛΑ Κ ΥΓΕΙΕΙΣ????
Θα τελειωσω με την φραση μιας διαιτολουγου που με βοηθησε πολυ πριν απο 3 χρονια κ της χρωσταω μεγαλη χαρη...Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΔΙΑΒΗΤΙΚΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ...ΤΡΩΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΜΕΤΡΟ Κ ΝΙΩΘΕΙΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ Κ ΠΙΟ ΥΓΕΙΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου